4. iulie 2023

REPREZENTANT INTERN VÂNZĂRI la sediul din REMETEA MARE

REPREZENTANT INTERN VÂNZĂRI la sediul din REMETEA MARE
Categorie
Full-time job
Locație
Timiș
Departament
Vânzări
Contact
Holver Timișoara
Alina Maftei | Maria Popa
Str. Principală 544, Remetea Mare
307350 Timiș
Telefon
+40 268 500 014

Holver face parte din Grupul Frischeis, și prin cele 59 de filiale deschise în 18 țări este cel mai mare comerciant en-gros de lemn și produse din lemn din Europa Centrala și de Est. Frischeis România cuprinde 5 filiale în cele mai importante orașe din țară: Brașov, Timișoara, Cluj, București și Iași.

Angajații sunt cheia succesului pentru compania noastră. Ei beneficiază de sarcini de lucru provocatoare și oportunități de dezvoltare personală pentru a obține un salariu corect, proporțional cu performanțele. În schimbul acestuia, se așteaptă competență, spirit de inițiativă și dorință de perfecționare. Coordonatorii au rol de model pentru colegi și trebuie să întrețină un mediu de lucru motivant, care să fie orientat către rezultate și asumarea răspunderii. În relațiile de zi cu zi, incurajăm cultura opiniilor deschise și a comunicării permanente. 

 

Pentru întărirea echipei noastre din Punctul de lucru REMETEA MARE căutăm:

CONSULTANT INTERN VÂNZĂRI

 

Responsabilități:

  • Administrează clienții din portofoliul reprezentantului de vânzări din teren alocat;
  • Acordă suport atât pentru reprezentantul de vânzări din teren alocat, cât și pentru clienții din portofoliul acestuia;
  • Prezintă, promovează și vinde produsele și serviciile Holver în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei;
  • Organizează activitățile administrative de vânzări pe grupele de produse alocate în scopul realizării planului de vânzări;
  • Identifică și aplică acțiuni în vederea dezvoltării gamei de produse comercializate;
  • Urmărește dezvoltarea unui parteneriat de durată cu clienții prin acordarea de suport și consultanță;
  • Procesează comenzile și cererile de oferte primite de la clienți, emite confirmările de comandă și lansează notele de livrare;
  • Asigură suport clienților prin punerea la dispoziție telefonic sau prin e-mail a informațiilor despre produse, disponibilitatea unui produs în stoc, informații despre prețuri și condiții comerciale, termene de livrare, promoții, lichidări de stocuri;
  • Negociază contractele în limita autorității postului;
  • Întocmește situații și rapoarte conform solicitărilor.

 

   Profilul candidatului:

  • Cunoștințe solide de operare PC și sisteme informatice;
  • Experiența în domeniu constituie avantaj;
  • Studiile în industria lemnului sau tehnice, constituie avantaj;
  • Competențe de negociere și ușurință în comunicare;
  • Capacitate de organizare și planificare;
  • Capacitate de a lucra în echipă;
  • Rezistența la efort și stres, ușor adaptabil la schimbare;
  • Domiciliu stabil în Timișoara sau împrejurimi.

 

Oferim angajaților motivați posibilitatea unei cariere de succes, cu un pachet salarial pe măsura performanțelor, în cadrul unei companii multinaționale cu rezultate excelente pe plan internațional.


Vă rugăm să ne trimiteți candidatura dumneavoastră detaliată, până în data de 21. 07. 2023