ADMINISTRATOR CLADIRI la sediul din REMETEA MARE Termen 04.09.2020

30 iulie 2020

Holver face parte din Grupul Frischeis, si prin cele 59 de filiale deschise in 18 tari este cel mai mare comerciant en-gros de lemn si produse din lemn din Europa Centrala si de Est. Frischeis Romania cuprinde 6 filiale in cele mai importante orase din tara: Brasov, Timisoara, Cluj, Bucuresti, Constanta si Iasi.

Angajatii sunt cheia succesului pentru compania noastra. Ei beneficiaza de sarcini de lucru provocatoare si oportunitati de dezvoltare personala pentru a obtine un salariu corect, proportional cu performantele. In schimbul acestuia, se asteapta competenta, spirit de initiativa si dorinta de perfectionare. Coordonatorii au rol de model pentru colegi si trebuie sa intretina un mediu de lucru motivant, care sa fie orientat catre rezultate si asumarea raspunderii. In relatiile de zi cu zi, incurajam cultura opiniilor deschise si a comunicarii permanente. 

 

Pentru intarirea echipei noastre din Punctul de lucru TIMISOARA (Remetea Mare) cautam

ADMINISTRATOR CLADIRI la sediul din REMETEA MARE

Responsabilitati:

·         Este responsabil de administrarea cladirii Holver (cladire, birouri, showroom, depozit, sectie taiere-cantuire, spatiu exterior), sub aspect functional si estetic;

·         Organizeaza activitatile de intretinere si curatenie a spatiilor interioare si exterioare;

·         Este responsabil de administrarea si buna functionare a retelelor de energie, gaz, apa si a instalatiilor sanitare, de incalzire, aer conditionat si iluminat din filiala;

·         Pastreaza in bune conditii si utilizeaza conform echipamentele, aparatura si materialele cu care lucreaza;

·         Achizitioneaza materialele necesare desfasurarii activitatii punctului de lucru (in baza unui program si a unui necesar aprobat);

·         Administreaza si inventariaza periodic stocul de materiale de intretinere care ii sunt necesare pentru buna desfasurare a activitatii;

·         Analizeaza si raporteaza lunar catre superiorul direct lista de cheltuieli realizate de catre departamentul administrativ si face propuneri pentru rentabilizarea activitatii;

·         Organizeaza si verifica buna realizare a reviziilor tehnice la centrala de gaz, incalzire, instalatii aer conditionat, generatoare, casa pompelor, sistemele de alarma si supraveghere;

·         Propune si implementeaza instrumente si metode de reducere a consumului de utilitati si de optimizare a costurilor;

·         Este responsabil de evacuarea deseurilor si de controlul valabilitatii contractelor cu tertii;

·         Este responsabil de administrarea parcului auto din punctul de lucru;

·         Mentine legatura cu autoritatile;

·         Asigura coordonarea si gestionarea corecta si eficienta a bugetelor si a consumurilor;

·         Propune si implementeaza solutii de optimizare a activitatii in cadrul departamentului;

·         Intocmeste situatii si rapoarte conform solicitarilor.

   Profilul candidatului:

·         Studii medii in domeniul tehnic, constituie avantaj una din certificarile de RSVTI, cadru tehnic PSI, responsabil gestionare deseuri,

·         Cunostinte de operare PC, constituie avantaj;

·         Experienta relevanta pe un post similar, constituie avantaj;

·         Usurinta in comunicare;

·         Capacitate de organizare si planificare;

·         Capacitate de a lucra in echipa;

·         Rezistenta la efort si stres si usor adaptabil la schimbare;

·         Domiciliul stabil in Timisoara sau imprejurimi.

Oferim angajatilor motivati posibilitatea unei cariere de succes, cu un pachet salarial pe masura performantelor, in cadrul unei companii multinationale cu rezultate excelente pe plan international.


Va rugam sa ne trimiteti candidatura dumneavoastra detaliata, pana in data de 04.09.2020.

 

Așteptăm CV-ul tau:

HOLVER - Punct de lucru Timisoara
Str. Principala nr.544,
Remetea Mare, 307350 Timisoara;

T: +40 268 506 136
F: +40 268 506 136

resurse-umane@holver.ro