SEF DEPOZIT la sediul din BUCURESTI (CHIAJNA) Termen 04.09.2020

30 iulie 2020

Holver face parte din Grupul Frischeis, si prin cele 59 de filiale deschise in 18 tari este cel mai mare comerciant en-gros de lemn si produse din lemn din Europa Centrala si de Est. Frischeis Romania cuprinde 6 filiale in cele mai importante orase din tara: Brasov, Timisoara, Cluj, Bucuresti, Constanta si Iasi.

Angajatii sunt cheia succesului pentru compania noastra. Ei beneficiaza de sarcini de lucru provocatoare si oportunitati de dezvoltare personala pentru a obtine un salariu corect, proportional cu performantele. In schimbul acestuia, se asteapta competenta, spirit de initiativa si dorinta de perfectionare. Coordonatorii au rol de model pentru colegi si trebuie sa intretina un mediu de lucru motivant, care sa fie orientat catre rezultate si asumarea raspunderii. In relatiile de zi cu zi, incurajam cultura opiniilor deschise si a comunicarii permanente. 

 

Pentru intarirea echipei noastre din Punctul de lucru BUCURESTI (Chiajna) cautam

 

SEF DEPOZIT la sediul din BUCURESTI (CHIAJNA)

Responsabilitati:

·         Gestioneaza activitatea depozitului si a personalului din subordine;

·         Coordoneaza si organizeaza urmatoarele activitati: depozitare si manipulare marfa, pregatire si incarcare a marfurilor in mijloacele de transport, descarcare si depozitare  a marfurilor primite de la furnizori;

·         Coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii angajatilor din subordine, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru;

·         Propune si implementeaza masuri in vederea atingerea potentialului maxim de utilizare  al stivuitoarelor si liselor  din dotarea depozitului, respectiv al spatiului alocat pentru depozitare;

·         Coordonarea si organizarea activitatilor de preventie specifice activitatii de depozitare si manipulare, prevenire incendii sau accidente.

·         Stabileste metode si ia masuri in vederea atingerea potentialului maxim de servicii efectuate cu tehnica din dotare depozit;

·         Stabileste metode si ia masuri pentru optimizarea bugetului de cheltuieli (materiale, scule, consumabile, energie, ambalaj, echipament protectie, combustibil, etc.)

·         Verifica buna functionalitate a utilajelor din dotare si programeaza, verifica reviziile si reparatiile acestora;

·         Organizeaza si verifica periodic fluxul de activitate din cadrul departamentului, la nivel de organizare a spatiului de lucru din sectie, la nivel documentar cu flux de transmitere informatii catre celalate departamente din cadrul Holver;

·         Intocmeste situatii si rapoarte conform solicitarilor.

 

   Profilul candidatului:

·         Cunostinte de operare PC si sisteme informatice;

·         Experienta de minim 1 an intr-un post similar;

·         Cunostintele de limbi straine: engleza si/sau germana constituie avantaj;

·         Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;

·         Capacitate de organizare si planificare;

·         Capacitate rapida de decizie si atentie distributiva;

·         Rezistenta la efort si stres si usor adaptabil la schimbare;

·         Domiciliul stabil in Bucuresti sau imprejurimi.

 

Oferim angajatilor motivati posibilitatea unei cariere de succes, cu un pachet salarial pe masura performantelor, in cadrul unei companii multinationale cu rezultate excelente pe plan international.


Va rugam sa ne trimiteti candidatura dumneavoastra detaliata, pana in data de 04.09.2020.

 

Așteptăm CV-ul tau:

HOLVER - Punct de lucru Bucuresti
Str. Industriilor nr.11,
Chiajna, 077040 Ilfov;

T: +40 268 506 136
F: +40 268 506 136

resurse-umane@holver.ro