Informare clienti!

16 martie 2020

         

În situația de schimbare rapidă datorată coronavirusului, dorim să vă oferim o scurtă privire de ansamblu asupra situației actuale la  HOLVER SRL . 
Suntem conștienți de funcția de aprovizionare importantă pentru industria de producție, construcții și comerț și vom îndeplini această funcție în mod responsabil. 
Ca o companie engros, schimbul cu alți oameni este profund înrădăcinat în natura și ființa noastră.

Pentru a ne proteja clienții, precum și echipa, am stabilit linii directoare interne și externe de conduită, care sunt respectate în mod obligatoriu de către angajații noștri:

-    Showroom-urile sunt închise până la o nouă notificare.
-    Reprezentanții de vânzări vizitează clienții doar în cazuri excepționale, la cererea lor explicită și lucrează și de acasă.
-    Stoparea participării la programări interne și externe (cursuri de formare, evenimente, târguri comerciale etc.).
-    Călătoriile de afaceri vor fi suspendate până la o nouă notificare.

Aceste reguli sunt rezultatul unei evaluări prudente a situației actuale, pentru a respecta măsurile legale prescrise.

Continuăm să furnizăm următoarele servicii clienților noștri:

- Comenzi prin telefon, e-mail sau online pe www.holver.ro
- Livrare către clienți
- Preluare marfa în locațile noastre în conformitate cu măsurile generale de prevenire a igienei.

Colegii noștrii și reprezentanții de vânzări vor fi încântați să rămână în contact cu dvs. prin telefon sau e-mail. Vă rugăm să informați echipa noastră în avans dacă nu puteți accepta livrări din cauza închiderilor temporare. Ne ajutați să optimizăm resursele noastre logistice!

Sperăm că măsurile legale și recomandările in acest caz , adaptate pentru  activitatea HOLVER , nu vor trebui menținute prea mult timp.

Vă vom ține la curent cu orice alte modificări. Vă rugăm să urmăriți informațiile către clienți pe site-ul nostru www.holver.ro 

Cu stimă
Echipa   Holver SRL